21/11/2012

Δρόμοι Φιλαναγνωσίας - Άλλη μία σημαντική δράση του Ι.ΙΕΚ ΔΟΜΗ

ΙΕΚ

Ο Τομέας Παιδαγωγικών Σπουδών του Ι.ΙΕΚ ΔΟΜΗ εγκαινιάζει μία νέα δράση στη θετική κινητοποίηση των σπουδαστών και σπουδαστριών του, με τίτλο «Δρόμοι Φιλαναγνωσίας».

Μια φιλική σχέση με το βιβλίο καλλιεργεί την κριτική μας ικανότητα, κεντρίζει τη φαντασία μας, δραστηριοποιεί την εφευρετικότητά μας , εμπλουτίζει τα συναισθήματά μας. Ο εκπαιδευτικός, με το ρόλο του διαμεσολαβητή μεταξύ του βιβλίου και του μαθητή, βοηθάει το μαθητή να εισαχθεί στο μαγευτικό κόσμο της τέχνης και του πολιτισμού.

Με επισκέψεις συγγραφέων στους χώρους του Ι.ΙΕΚ ΔΟΜΗ, οι σπουδαστές θα έρχονται σε επαφή με το βιβλίο και το δημιουργό του. Θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν προβληματισμούς, να θέσουν ερωτήσεις να πάρουν απαντήσεις, και να διατυπώσουν απόψεις.

Η νέα αυτή δράση εγκαινιάζεται στις 22 Νοεμβρίου με πρώτη φιλοξενούμενη την Lucia Kessler – Κακουλίδη και το βιβλίο της «Θεραπευτική Ρυθμική», από τις εκδόσεις fagotto books.

Η Lucia Kessler – Κακουλίδη, καθηγήτρια ρυθμικής Dalcroze στη θεραπευτική παιδαγωγική μουσικοθεραπεία, θα παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις εφαρμογής της Θεραπευτικής Ρυθμικής στην εκπαίδευση παιδιών με και δίχως αναπηρία.

Λίγα Λόγια για την συγγραφέα

Η Lucia Maria Hella Kessler-Κακουλίδη, είναι απόφοιτος της Fachakademie für Musik, Richard-Strauss-Konservatorium (σήμερα Πανεπιστήμιο της Μουσικής του Μονάχου) και του Ινστιτούτου Ρυθμικής Jacques Dalcroze της A.Hoellering του Μονάχου με ακαδημαϊκό τίτλο Καθηγήτρια Ρυθμικής Dalcroze.

Kατά την περίοδο 1977 – 1984: άσκησε το επάγγελμα της στο πρότυπο Μοντεσσοριανό Σχολείο (ενσωμάτωση παιδιών με και δίχως αναπηρία) και την Παιδιατρική Κλινική (Kinderzentrum) του Prof. Dr. Th. Hellbrügge καθώς και σε ένα Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Μονάχου. Παράλληλα δίδαξε από το 1978 τη «Μέθοδο Dalcroze ως θεραπευτικό μέσο» σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αποκατάστασης ανέργων του Υπουργείου Εργασίας, Υγείας και Πρόνοιας της Γερμανίας.

Στην Ελλάδα από το 1984 εφαρμόζει τη Θεραπευτική Ρυθμική σε παιδιά με νοητική υστέρηση και αυτισμό στο Ίδρυμα «Η Παμμακάριστος» και από το 2002 στη Μονάδα Αυτιστικών Παιδιών του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών.
Από το 2010 διδάσκει και στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών/ Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευση στην μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής και συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Δημοτικής Εκπαίδευσης).

Είναι συγγραφέας βιβλίου και πολλά άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Έχει ενεργό συμμετοχή ως εισηγήτρια σε συνέδρια και πραγματοποιεί σεμινάρια μουσικοθεραπείας, εντός και εκτός Αθηνών όπως: Πανεπιστήμιο Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, της Ε.Ε.Μ.Ε., της Ε.Ε.Μ.Α.Π.Ε. της Ε.Ψ.Π.Ε.Α. και του Υπουργείου Παιδείας, καθώς και στο Πανεπιστήμιο της Κολονίας (Γερμανία).

Είναι μέλος της Deutsche Musiktherapeutische Gesellschaft (Γερμανική Εταιρία Μουσικοθεραπείας), επίτιμο μέλος του Ελληνικού Συλλόγου Καταρτισμένων Επαγγελματιών Μουσικοθεραπευτών (Ε.Σ.Κ.Κ.Μ.), μέλος της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.), μέλος της Εταιρείας Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδας (Ε.Ε.Π.Ε.), και ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Συλλόγου για το Σύνδρομο «Asperger» (Ελ.σ.σ.Α.) και εγγεγραμμένη στο Μητρώο του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης και Συνοδευτικών
Υποστηρικτικών Υπηρεσιών (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.)

Αμφιθέατρο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ , ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΥ 1 – 3, 1ος όροφος, 17.00 – 19.00.

Δηλώσεις συμμετοχής : Έλενα Χατζηγιαννάκη, Διευθύντρια Τομέα Παιδαγωγικών, 210-3824411, elchatzi@iekdomi.edu.gr

Διαβάστε επίσης