Το MA Design με εξειδίκευση στη διαφήμιση ασχολείται με την επικοινωνία των μέσων ενημέρωσης - αυτό σημαίνει παραδοσιακά, αφίσες, διαφημίσεις τύπου, διαφημίσεις T.V. και ραδιοφωνικές διαφημίσεις και πιο πρόσφατα, λύσεις guerilla, περιβάλλοντος, ιούς και άλλες διαδικτυακές. Τα διαφημιστικά κείμενα αφορούν τόσο τις λέξεις όσο και τις εικόνες. Οι περισσότερες διαφημίσεις είναι ένας συνδυασμός αυτών των δύο στοιχείων. Οι λέξεις είναι εξίσου σημαντικές με την εικόνα. Θα έχετε πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα υπολογιστών και ψηφιακών εγκαταστάσεων απεικόνισης για να σας υποστηρίξει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων σας στη φαντασία και τη δημιουργία ψηφιακών περιβαλλόντων για επικοινωνία. Οι βιομηχανικοί σύνδεσμοι και τα real projects θα σας βοηθήσουν να τοποθετήσετε την εργασία σας σε ένα αυξανόμενο επαγγελματικό πλαίσιο.
Το πρόγραμμα παράγει ικανά, ανθεκτικά, επινοητικά, πεπειραμένα άτομα, που είναι αφοσιωμένα στη δημιουργική τέχνη της Επικοινωνίας και που θα συμβάλουν σημαντικά σε ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών σταδιοδρομίας. Αυτά τα κεφάλαια έχουν μετατραπεί σε μια σειρά στόχων και μαθησιακών αποτελεσμάτων για κάθε ενότητα. Οι στόχοι είναι αυτό που περιμένουμε να πετύχετε μέσω της μελέτης και τα μαθησιακά αποτελέσματα είναι συγκεκριμένες ικανότητες ή δεξιότητες που θα μπορείτε να επιτύχετε με την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε ενότητας σε κάθε επίπεδο μελέτης.
Η διδασκαλία περιλαμβάνει ένα συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, παρουσιάσεων και ενσωμάτωσης συμβουλευτικών υπηρεσιών με τη βιομηχανία και η αξιολόγηση είναι συνεχής. Η πρακτική της θεωρητικής υποστήριξης αναπτύσσεται ταυτόχρονα σε κάθε εξάμηνο και οι Συμφωνίες Διαπραγμάτευσης Τα Μέρη Ι και ΙΙ επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και να βελτιώσουν προτάσεις, οι οποίες στηρίζουν τα μεγάλα έργα τους, και αντανακλούν την προσωπική πρόοδο. Οι μαθητές αναμένεται να συγκρατήσουν την εργασία τους σε ένα τρέχον πλαίσιο και να αναπτύξουν αξιολογικές δεξιότητες προκειμένου να διατυπώσουν την άποψή τους. Οι ερευνητικές μέθοδοι και εφαρμογή εισάγουν τους μαθητές σε μια σειρά εργαλείων αναλυτικής έρευνας, που αποτελούν τη βάση για όλα τα σε βάθος αυτοκατευθυνόμενα έργα του προγράμματος.
Το ταχύρρυθμο αυτό πρόγραμμα σπουδών συνδέεται άμεσα με τους γρήγορους ρυθμούς της βιομηχανίας της διαφήμισης. Η εκπαίδευση μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον σας εξοπλίζει με αυτοπεποίθηση ώστε να παράγετε υψηλής ποιότητας έργο υπό πίεση και μέσα σε σύντομες χρονικές προθεσμίες. Επιπλέον, το πρόγραμμα σπουδών αναπτύσσει τις ικανότητές σας όσον αφορά την παρουσίαση, τον σχεδιασμό, την εργασία με Mac καθώς και την οπτική επικοινωνία, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μέσα σε αυτή τη βιομηχανία και αποτελούν πολύτιμα εφόδια για την προσέγγιση διαφημιστικών εταιριών.
Οι σπουδαστές εργάζονται με projects ατομικά, έχοντας επίσης τη δυνατότητα να εργαστούν ομαδικά με “ζωντανά” projects (live projects) όπως συμβαίνει στον εργασιακό χώρο. Η διαφήμιση είναι ουσιαστικά ομαδική δραστηριότητα, συνεπώς η ομαδική αυτή εργασία προετοιμάζει τους σπουδαστές για τη μελλοντική καριέρα τους.
COURSE STRUCTURE
Core modules:
MA Design Stage 1 – Design Ideation (60 credits)
Negotiate a ‘programme of study’ with your tutors to identify the topics that you intend to study and develop. Choose to specialise in just one discipline or explore a number of different disciplines. Your studies will include aspects of creative studio practice that are relevant to your named pathway. There is also a theoretical element that contextualises your chosen discipline(s), alongside other design media, within the broader field of design.
MA Design Stage 2 – Design development and Prototypes (60 credits)
Test out your ideas and experiences in this prototyping stage before the final outcome in Stage 3. Explore the techniques and application of your ideas. Practical output and theoretical contextualisation will continue to interact and build on each other.
MA Design Stage 3 – Design Realisation and Production (60 credits)
Produce your final design outcomes leading to a portfolio of creative work that has evolved from the practice and theoretical research developed up to this point. A Critical Evaluation Report will support your portfolio.