Αυτό το μάθημα MA επικεντρώνεται στον ρόλο της οπτικής ταυτότητας μέσα στο branding, με στόχο να παράγει ευέλικτους και δημιουργικούς επαγγελματίες που κατανοούν το σχεδιασμό μέσα σε ένα επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο.
Με γνώμονα την έξυπνη έρευνα και αξιολόγηση, θα εξερευνήσετε τη στρατηγική σκέψη που βασίζεται στις μάρκες και θα δείτε πώς αυτή η στρατηγική μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργική έκφραση. Επιπλέον, αυτό το πρόγραμμα MA εξετάζει την ανάγκη κατανόησης του τρόπου με τον οποίο το branding, η καινοτομία και ο σχεδιασμός συνδέονται, θεωρητικά και στην πράξη, εντός και εκτός εταιρειών και οργανισμών, με τρόπο που συνδέεται με τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων. Θα μάθετε και θα εξερευνήσετε πώς συνδέονται απαραίτητα η επωνυμία και η καινοτομία και εισάγετε μια μέθοδο για τη δημιουργία ισχυρής συνέργειας μεταξύ των δύο, χρησιμοποιώντας τη διαχείριση του σχεδιασμού και τη σκέψη του σχεδιασμού.
Η υιοθέτηση μιας οπτικής προσέγγισης στο θέμα της καινοτομίας με γνώμονα την επωνυμία είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για μαθητές από μια σειρά δημιουργικών κλάδων, όπου μια προσέγγιση με γνώμονα την πρακτική στην ακαδημαϊκή μάθηση αποτελεί το κύριο συστατικό της αναζήτησης γνώσης και νοήματος. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το βασικό πλαίσιο της καινοτομίας που βασίζεται στην επωνυμία και να σας δώσει τη δυνατότητα να ενεργείτε ως «πράκτορας» πολλών νέων διεπιστημονικών έργων, διαδικασιών και συζητήσεων σχετικά με την καινοτομία. Τέλος, αυτό το πρόγραμμα MA είναι χρήσιμο για όσους εργάζονται στο σχεδιασμό, τη διαχείριση του σχεδιασμού, το μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις.
Αυτό το μάθημα MA επικεντρώνεται στο ρόλο της οπτικής ταυτότητας στο branding, με στόχο να παράγει ευέλικτους και δημιουργικούς επαγγελματίες που κατανοούν το σχεδιασμό μέσα σε ένα επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο.
Με γνώμονα την έξυπνη έρευνα και αξιολόγηση, θα εξερευνήσετε τη στρατηγική σκέψη των υποκείμενων εμπορικών σημάτων και θα δείτε πώς αυτή η στρατηγική μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργική έκφραση.
Επιπλέον, αυτό το πρόγραμμα MA εξετάζει την ανάγκη κατανόησης του τρόπου με τον οποίο το branding, η καινοτομία και ο σχεδιασμός συνδέονται, θεωρητικά και στην πράξη, εντός και εκτός εταιρειών και οργανισμών, με τρόπο που συνδέεται με τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων.
Θα μάθετε και θα εξερευνήσετε πώς συνδέονται απαραίτητα η επωνυμία και η καινοτομία, και εισάγουν μια μέθοδο για τη δημιουργία ισχυρής συνέργειας μεταξύ των δύο, χρησιμοποιώντας το design management και το design thinking.
Η υιοθέτηση μιας οπτικής προσέγγισης στο θέμα της καινοτομίας με γνώμονα την επωνυμία είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για σπουδαστές από μια σειρά δημιουργικών κλάδων, όπου μια προσέγγιση με γνώμονα την πρακτική στην ακαδημαϊκή μάθηση αποτελεί το κύριο συστατικό της αναζήτησης γνώσης και νοήματος. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το βασικό πλαίσιο της καινοτομίας που βασίζεται στην επωνυμία και να σας επιτρέψει να ενεργήσετε ως «πράκτορας» ενός πλήθους νέων διεπιστημονικών έργων, διαδικασιών και συζητήσεων σχετικά με την καινοτομία.
Τέλος, αυτό το πρόγραμμα MA είναι χρήσιμο για όσους εργάζονται στο σχεδιασμό, τη διαχείριση του σχεδιασμού, το μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις.
COURSE STRUCTURE
Core modules:
MA Design Stage 1 – Design Ideation (60 credits)
Negotiate a ‘programme of study’ with your tutors to identify the topics that you intend to study and develop. Choose to specialise in just one discipline or explore a number of different disciplines. Your studies will include aspects of creative studio practice that are relevant to your named pathway. There is also a theoretical element that contextualises your chosen discipline(s), alongside other design media, within the broader field of design.
MA Design Stage 2 – Design development and Prototypes (60 credits)
Test out your ideas and experiences in this prototyping stage before the final outcome in Stage 3. Explore the techniques and application of your ideas. Practical output and theoretical contextualisation will continue to interact and build on each other.
MA Design Stage 3 – Design Realisation and Production (60 credits)
Produce your final design outcomes leading to a portfolio of creative work that has evolved from the practice and theoretical research developed up to this point. A Critical Evaluation Report will support your portfolio.