Προπτυχιακά: Marketing & Επικοινωνία

BA (Hons) Advertising Design

Προϋποθέσεις Εγγραφής

  • Απολυτήριο Λυκείου (μεταφρασμένο στα Αγγλικά)
  • Αστυνομική ταυτότητα
  • Πτυχίο αγγλικής γλώσσας (π.χ.: test IELTS: 6,0)
  • Portfolio
  • Aίτηση εισδοχής (AAS Application Form)

Περιγραφή

«Η διαφήμιση αποτελεί την ικανότητα να αισθανόμαστε, να ερμηνεύουμε ... να βάζουμε τους ίδιους τους κτύπους της καρδιάς μιας επιχείρησης στην τυπογραφία, το χαρτί και το μελάνι» - Leo Burnett 1995.
«Advertising is the ability to sense, interpret…to put the very heart throbs of a business into type, paper and ink» - Leo Burnett 1995

Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους σπουδαστές για μια καριέρα στη δημιουργική διαφήμιση και ενθαρρύνει επίσης τη δημιουργική σκέψη. Διδάσκεται από μια ομάδα επαγγελματιών της διαφήμισης και ακαδημαϊκών θεωρητικών, η οποία εξοπλίζει τους σπουδαστές με σύγχρονες γνώσεις για να κατανοήσουν τις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές κάθε επιπέδου της διαφημιστικής βιομηχανίας, από το σχεδιασμό έως τη δημιουργική παραγωγή και παρουσίαση.

Οι σπουδές υποστηρίζονται από θεωρητικά μαθήματα και live projects προερχόμενα από τη βιομηχανία, καθώς και από τη συμμετοχή των σπουδαστών σε διαγωνισμούς. Εξοικειώνονται με ένα ευρύ φάσμα μέσων όπως εκτύπωση, τηλεόραση, ambient, guerrilla, το διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook. Κατά το πρώτο έτος το πρόγραμμα ξεκινά με μαθήματα ανάπτυξης και δημιουργίας ιδεών, και συγκεκριμένα διαφημιστικά briefs. Στο δεύτερο εξάμηνο οι εργασίες διευρύνονται για να συμπεριλάβουν τυπογραφία, layout και δεξιότητες υπολογιστών. Κατά το δεύτερο έτος, οι σπουδαστές καταλαβαίνουν ότι, «η ιδέα» είναι ο βασιλιάς και η έμφαση μετατοπίζεται στην ανάπτυξη ορθών διαφημιστικών στρατηγικών που αποτελούν τη βάση για αυτές τις ιδέες. Το copywriting και η γραφιστική για τη διαφήμιση αποτελούν σημαντικό μέρος της διδασκαλίας. Οι σπουδαστές έχουν επίσης την ευκαιρία να αποκτήσουν δεξιότητες επεξεργασίας φωτογραφιών, βίντεο και ήχου.

Η διαφήμιση είναι, και ήταν πάντοτε, ένας από τους πιο δυναμικούς και συναρπαστικούς τομείς που οι δημιουργικοί σπουδαστές μπορούν να επιλέξουν. Ιδιαίτερα με την έκρηξη των νέων μέσων, όπως το Διαδίκτυο, η βιομηχανία της διαφήμισης χρειάζεται ταλαντούχους και αφοσιωμένους ανθρώπους όπως ποτέ άλλοτε.

COURSE STRUCTURE

Year 1 (national level 4):

Introduction To Advertising (2 x 20 credits)
Introduction to Digital Imaging (20 credits)
Visual Communication (20 credits)
Design Theory (20 credits)
Introduction to Motion Graphics (20 credits)

Year 2 (national level 5):

Integrated Campaigns (20 credits)
Branding and Identity (20 credits)
The Book (20 credits)
Graphic Communication (20credits)
Design Theory (20 credits)
Motion Graphics 2 (20 credits)

Final year (national level 6):

Creative Team Campaigns (20 credits)
Design Research project (20 credits)
The Book 2 (20 credits)
Final Major Project (60 credits)

Πληροφορίες

Διάρκεια σπουδών: 3 χρόνια
Επίπεδο σπουδών: προπτυχιακές σπουδές
Τόπος μαθημάτων: στις εγκαταστάσεις του AAS College
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Πρόγραμμα σπουδών: Βρετανικό, του Πανεπιστημίου του Sunderland
Τύπος Πτυχίου: Βρετανικό Πτυχίο Bachelor of Arts with Honours

Αξιολογείσαι σε ποσοστό που αγγίζει το 100% από τις εργασίες σου (projects). Δεν υπάρχουν καθόλου γραπτές εξετάσεις και απομνημόνευση. H κάθε εργασία επιδέχεται κριτική σε καθορισμένη προθεσμία (deadline). Ο καθηγητής υποχρεούται σε προφορικό και γραπτό σχολιασμό (feedback), ο οποίος έχει ως στόχο να τονίσει τα δυνατά και αδύνατα σημεία της δουλειάς σου.

Δίδακτρα

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.