Στην ψηφιακή εποχή της συνεχούς ορατότητας τα Mέσα Επικοινωνίας έχουν κεντρικό ρόλο. Επιχειρήσεις, οργανισμοί και δημόσια πρόσωπα, σε όλο το φάσμα της κοινωνικής, οικονομικής, πολιτιστικής ζωής, προσπαθούν καθημερινά να ανταποκριθούν στις ανάγκες και προκλήσεις του διαρκώς μεταβαλλόμενου επικοινωνιακού περιβάλλοντος και να εξηγήσουν, να αναδείξουν ή να αναπλαισιώσουν σημαντικά ζητήματα αλληλεπιδρώντας, ταυτόχρονα, με διαφορετικούς stakeholders.
Η ανάγκη για στελέχη Επικοινωνίας που μπορούν να αξιοποιήσουν τα νέα Μέσα Επικοινωνίας, να αναλύσουν δεδομένα, να διαμορφώσουν αποτελεσματική στρατηγική, να δημιουργήσουν καθηλωτικές ιστορίες, να προωθήσουν ιδέες, προϊόντα και υπηρεσίες, να κατανοήσουν και να συνδεθούν με ετερόκλητους stakeholders δημιουργώντας κοινότητες σε ψηφιακές πλατφόρμες είναι επιτακτική σε ένα ευρύ φάσμα δυναμικών κλάδων της οικονομίας.
Το BA (Hons) στην Επικοινωνία και τα Media από το Πανεπιστήμιο του Greater Manchester, είναι ένα σύγχρονο και διεπιστημονικό πρόγραμμα που συνδυάζει θεωρητική γνώση και πρακτικές δεξιότητες και σε προετοιμάζει πλήρως για απασχόληση σε ένα πολυδιάστατο και συναρπαστικό πεδίο το οποίο εξελίσσεται σταθερά έχοντας ως όχημα την τεχνολογία.
Στα πρώτα χρόνια, οι σπουδαστές αποκτούν θεμελιώδεις γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα που αφορούν την Επικοινωνία και τα Media. Στη συνέχεια της φοίτησής τους έχουν τη δυνατότητα να ειδικευθούν σε έναν από τους παρακάτω τομείς:
-
Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση
-
Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Πρόγραμμα Σπουδών
Level 3 (Year 0)
-
Academic Language and Skills 1&2
-
Evolution of Mass Media
-
Fundamentals of Human Communication
-
Foundations of Public Relations
-
Foundations of Journalism
Level 4 (Year 1)
-
Media and Communication Theory
-
Media History
-
Professional and Academic Skills Development
-
Social Psychology of Communication
-
Sociology of Communication
-
Information Technology and Digital Skills
Level 5 (Year 2)
Modules for all students:
-
Media Economics and Management
-
Public Speaking and Presenting
-
Political Communication
-
Advertising
-
Psychology
Modules for “Journalism and New Media” specialisation:
Modules for “Public Relations and Advertising” specialisation:
Level 6 (Year 3)
Modules for all students:
-
Media Ethics and Law
-
Dissertation / Project
-
Popular Culture in the Digital Era (Option)
-
Digital Storytelling and Content Creation (Option)
-
Work-based learning (Option)
Modules for “Journalism and New Media” specialisation:
-
Digital Journalism (Option)
-
News writing and reporting (Option)
-
Politics, European and International Journalism (Option)
Modules for “Public Relations and Advertising” specialisation:
-
Digital and Social Media Marketing (Option)
-
Organisational and Interpersonal Communication (Option)
-
Crisis communication (Option)
Σημείωση: Στο Επίπεδο 6 (Έτος 3), οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν τρεις από τις διαθέσιμες επιλογές.