Προφίλ του Προγράμματος Σπουδών
To πρόγραμμα σπουδών της Ειδικότητας Μάρκετιγκ εστιάζεται στην απόκτηση γνώσεων, καλλιέργεια δεξιοτήτων, και εκμάθηση τεχνικών, που αποσκοπούν στην επιτυχή εντόπιση, κατανόηση, και ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών και επιχειρηματικών αγοραστών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ που προσδίδουν αξία, οι οποίες θα επιτρέψουν σε μία επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της, αξιοποιώντας τους πόρους και τις ικανότητές της, λαμβάνοντας υπόψη της ευκαιρίες και τις προκλήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.
Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων στο μάρκετινγκ, όπως στρατηγικό μάρκετινγκ, έρευνα αγοράς, επικοινωνιακό μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, διοίκηση πωλήσεων, ψηφιακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων, διοίκηση λιανεμπορίου, και διεθνές μάρκετιγνκ.
Βασικά Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το πρόγραμμα σπουδών της Ειδικότητας Μάρκετινγκ στοχεύει στα ακόλουθα μαθησιακά αποτελέσματα:
α) να προσφέρει θεμελιώδεις γνώσεις γενικά γύρω από το μάρκετινγκ, καθώς και ειδικά γύρω από τις επί μέρους λειτουργίες του,
β) να εφοδιάσει με τα αναγκαία σύγχρονα εργαλεία, τεχνικές, και μεθοδολογίες για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ,
γ) να καλλιεργήσει την κριτική σκέψη, τη δημιουργική αντίληψη, και το ομαδικό πνεύμα,
δ) να εκθέσει σε πετυχημένες πρακτικές μάρκετιγκ επιχειρήσεων από την Κύπρο και το εξωτερικό, και
ε) να υποδείξει τον αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο εργασίας σε διάφορες θέσεις μάρκετινγκ.